2013. december 7., szombat

Karácsonyi nyereményjáték + adventi koszorú DIY

Először is szeretnék én is egy kis karácsonyi ajándékot kisorsolni, úgyhogy játékra fel, a következőket tartalmazza a karácsonyi csomagocska:

1 db Look by Bipa filces szemhéjtus
1 db H&M fülbevaló
1 db baglyos kulcsjelölő (nagyon cuki, nekem is van!)
1 db nagy tábla Bensdorp csoki

A jelentkezés feltétele a következő: lájkold a blog facebook-oldalát (itt megteheted) és oszd meg a képet. Ne felejtsd el kommentben az e-mail címedet meghagyni :-)
A játék december 20-ig tart!





A bejegyzés második részében pedig egy szuper egyszerű adventi koszorút mutatok, amit idén készítettem el. Hozzávalók: fenyőlap, dekopírfűrész, vagy inkább egy asztalos pasi/haver/ismerős, kinek mi :-) 4 db facsillagra lesz szükség, amiket a gyertyák állni fognak.



Gyertyák, dekorációs kellékek ízlés szerint, nálam termések és bordó gömbgyertyák.




Vintage csipkeszalag.


Ilyen lett a végeredmény: a csipkeszalaggal körbetekertem a csillagokat, ráállítottam a gyertyákat és a terméseket és kész is :-)








Gyertyafényben...


6 megjegyzés:

  1. Beautiful DIY!!

    xx

    http://www.madridforniagirl.com/

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett a koszorú!
    13reku98@gmail.com
    rslamode.blogspot.hu
    xxx

    VálaszTörlés
  3. Awesome post
    Want to follow each other on GFC, Bloglovin, FB and Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    VálaszTörlés
  4. Imádom az adventi koszorútokat, nagyon mutatós és ötletes! :))

    VálaszTörlés
  5. Sziaa : )
    Szeretnék jelentkezni a játékra! :D
    Nagyon jó és hasznos bloggod van! :)
    Lájkoltam az oldalad facebookon Dalma Sánta néven!
    E-mail: dalma.snt@gmail.com
    Nagyon cuki nyeremény!
    Köszii a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés