2014. június 3., kedd

Dots&vintage

Az egyik bolhapiacos vintage szerzeményem ez a farmer rövidnadrág, aminek nagyon örülök, mert biztosan sokoldalúan ki tudom majd használni a nyáron. Jó magas a dereka és az anyaga is az a régi fajta erős farmervászon, amiben semmi elasztikus szál nincs. A táskán kívül minden új rajtam, a blúzba a H&M-ben szerettem bele, de először nem tudtam eldönteni, feketét, vagy más egyszínűt vegyek, végül a pöttyöset választottam, hogy legyen valami mintás ruhám is. A kardigán a "só-bors" textúrájával jó fekete, fehér és szürke - de igazából talán bármilyen színű - ruhákhoz és már régóta akartam egy ilyet.
Sajnos az utóbbi időben, hogy sokat kell gyalogolnom, rájöttem, hogy a lapos cipők nem jók nekem, egyszerűen mindentől fáj a lábam, a derekam, hosszú távon a hátam is. A legrosszabbak a tartás nélkül balerinacipők, loaferek és más, egyenes talpú cipők, még a magasakban is jobban bírom a gyaloglást, sőt, kifejezetten szükségem van a kb. 5 cm-es sarokmagasságra a kényelemhez. Próbáltam alternatívabb, egészséges cipőt keresni, úgyhogy ezen a nyáron sokat fogom viselni ezt a szürke szandált, ami a Bama márkanévre hallgat és nagyon remélem, hogy megéri az árát. Szerintem abszolút vállalhatóan néz ki szemből, de oldalról sem látszik nagyon otrombának.
De ha esetleg van tippetek, hol találhatnék csinos, de egészséges cipőt, szívesen venném az infót! Most már a Birkenstock-papucsok is tetszenek, beszippantott a trend engem is :-) (Azért a régebbi szandáljaimat is megtartom :P)

Blúz, kardigán, táska: H&M, Sort: vintage, Szandál: Bama, Peace-karkötő: Etno

  





1 megjegyzés: