2014. december 10., szerda

3 vintage coats

Pár napja voltam egy turkáldában, gondoltam, hátha találok kabátot, mert abból elég jó felhozataluk szokott lenni. Például a vintage bundám is onnan van, de a tesóm is vásárolt már ott több darabot. Jóval felülmúlta a várakozásaimat, mert szebbnél szebb kabátok voltak és biztos el tudtam volna hozni vagy tízet...  Sajnálom, hogy az a szép piros nem ért össze rajtam, pocak nélkül talán jó lett volna, de nem mertem megkockáztatni. Volt egy szuper tyúklábmintás is, ami szintén tetszett. Végül az alábbi hármat választottam: a szürkével kettőt ütöttem egy csapásra, ugyanis azt már itthon vettem észre, hogy kifordítva is hordható. A camel kabát nem volt kérdés, főleg, hogy majdnem teljesen ugyanolyan, mint amilyen a Topshopnál kinéztem (lásd itt), talán kicsit sötétebb a színe. Mindkettő 1790 ft volt. A harmadik pedig egy 990 ft-os rövid műszőrme bunda, ami az ünnepi szezonban is jó szolgálatot fog tenni, kicsit feldobja az igencsak leegyszerűsödött kismamás nadrág-pulcsi kombinációt. Most nagyon örülök, hogy van kabátválasztékom a télre, remélem, később is lesz ilyen szerencsém. Ja, és így a karácsonyi kívánságlistámról is kipipálhatok valamit, úgyhogy tényleg mindenkinek ilyen gyorsan és könnyen teljesüljön minden, amit szeretne!




9 megjegyzés:

  1. Nagyon nagy szerencséd volt!! Egy camel színű kabát nálam is terveben van, remélem majd találok. Sajnos én turkálókban sosem találok méretet, ezért már nem járok...

    VálaszTörlés
  2. Megkérdezhetem melyik turiban szerezted ezeket?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pápán vettem őket a "laktanyás" turkáldában, de van több dunántúli városban boltjuk, a textilia.hu oldalon fent van a lista.

      Törlés
  3. nagyon jó fogások voltak! :)

    VálaszTörlés
  4. Először azt hittem, rosszul olvastam az árakat :D Nem panaszkodom, mert én is bukkantam már remek ruhadarabokra turikban nevetségesen jó áron... de ilyen jó üzletet még soha nem csináltam :O Nagyon tetszik mindegyik kabát, főleg a műszőrme!

    VálaszTörlés
  5. Imádom az összeset. A kedvenc kabátjaim nekem is turikból vannak. ;)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon nagyon csinos kabátokat szereztél! A karamellszínűnek különösen tetszik a szabása és a szürke is szuper! :))

    VálaszTörlés
  7. Nem semmi szerzemények! Nekem a szürke tetszik a legjobban :) Sajnos én sose fogok ki ilyen szép kabátok a turiban (de blézerbe pótlom ezt).

    VálaszTörlés