2016. november 14., hétfő

Knitted dress

Egész télre bevásároltam Londonban kötött cuccokból, mert már szerettem volna frissíteni a két éves pulcsikészletemet. Végül semmi extra nem lett a vásárlásból, a Primarkban kötöttünk ki, mert  az ott elérhető többi márka (Next, River Island, New Look) kínálatát unalmasnak találtam és gondoltam, ennyire egyszerű dolgokat olcsóbban is megúszok a Primarkban. Az outfitben szereplő csíkos kötött ruhát és a hátizsákot is ott vettem. Ezúttal fekete velúrdzsekit és bordó csizmát választottam hozzá. 
Anyukámnak voltak hasonló ruhái a 70-es években, és én mindig szeretem az olyan darabokat, amik rá emlékeztetnek.

Mostanában nem vagyok valami aktív a blogon, aminek számos oka van. Ez az ősz nem volt kedvező számunkra semmilyen szempontból.
Misi hetek óta nem lábal ki a betegségből, amit mi, szülők is elkaptunk, és így hárman még nehezebb kikeveredni belőle.
Sajnos nemrég Misi apai nagypapája elhunyt. Azóta sokszor eszembe jut, hogy milyen lesz majd, ha megkérdezi, neki miért csak egy mamája és papája van.
Pénzügyileg se alakultak jól a dolgok, sorra kellett javíttatni/cserélni az elektronikai cuccainkat vagy az autónkat, és még egy internetes csalásba is belefutottam.
Azért történtek jó dolgok is, a legnagyobb a londoni út volt, és tavasszal megint megyünk. A másik, hogy elkezdtem parapszichológiát tanulni, mert már nagyon meg akartam tornáztatni az agyam így két év babázás után. Imádok tanulni :-)

Remélem, nektek csupa jó élmény volt az ősz! Ha tudom, frissítem majd a blogot, ez elsősorban a fotózni hajlandó személytől és egy fényképezőtől függ, de majd meglátjuk. Én most bekuckózom Misivel és játszani fogunk, és nézzük a Mása és a medvét. Néhány keresztszemes hímzést is akarok csinálni karácsonyra. Üdv mindenkinek ♥

Bőrdzseki: vintage, Ruha és hátizsák: Atmosphere, Csizma: Sacha




1 megjegyzés: