2017. január 15., vasárnap

January colors

Sziasztok!
Azzal kezdeném, hogy a kisfiam, Misi január 14-én lett 2 éves, és még egyszer boldog szülinapot kívánok neki! Imádnivaló vagy, Csibebaba! ♥

A családdal, illetve itthon a barátainkkal is megünnepeltük, kapott egy kukásautó alakú tortát, amit nagyon élvezett "megbontani". A tortát a Szivárvány Cukrász Manufaktúrától rendeltük, csak ajánlani tudom :-)
Vettünk Misinek egy játék satupadot mindenféle szerszámmal, és pár ruhát, mert most hirtelen sokat nőtt és rövidek lettek a pulcsik ujjai, meg a nadrágszárak.
Nemsokára írok a kis huncutkáról egy összefoglalót.

Itt nagy hidegek vannak mostanában - gondolom, nálatok is -, igazi kihívás az öltözködés! Gyakran használom a kötött ruha - combig érő csizma kombinációt, mert sokkal jobban melegít és véd a hidegtől a csizma hosszú szára, mint egy nadrág. Most a nadrágjaim amúgy is kicsit szorítanak (köszi, karácsony!); illetve a szakadt farmereim tönkre is mentek, és eddig még nem találtam helyettük megfelelő darabokat.

Eljött a farsangi időszak, idén is több jelmezt varrok gyerekeknek, úgyhogy egyelőre most ez a tervem januárra. Az e havi suli már megvolt, Apukámnál is voltam, elkészült a tapétázás a szobánkban, egy játékos polc Misinek, és végre a spájzra is került ajtó. Igazán nem panaszkodhatok! :-)
Nektek hogy telik az év első hónapja?

Kabát: vintage, Sál: F&F, Kötött ruha/kardigán: Asos, Csizma: Sacha, Táska: Petrity





1 megjegyzés:

  1. Nagyon csinik vagytok :) és Boldog Szülinapot a Fiatalúrnak! :)
    én is szeretem a leggings-hosszított pulcsi kombót csizmával, ez kb olyasmi amiről te írsz. :)
    Én is elkezdtem egy sulit, webdesigner képzés, nagyon élvezem. Kreatív és keresett szakma, ami ha beindul, mindegy hol csinálod, nem vagy irodához, azaz egy helyhez kötve napi 8 órában. :) Ez nagyon jó lenne nekem.

    VálaszTörlés