2017. július 21., péntek

Insta Looks #5

Idén nagyon sokat vásároltam a leárazásokon, tudat alatt bepótolva az elmúlt 3 évet, amit babavárással és itthon levéssel töltöttem, minimális ruhatárfrissítéssel. De most, hogy dolgozom, muszáj valami normálisat is felvenni, nemde?

1. Végre megszereztem az álomblúzt a Zara leárazásán ♥ Alig várom a hűvösebb időt. hogy gyakrabban felvehessem! (Szoknya és táska: H&M, cipő: Deichmann, fülbevaló: kézműves, gyöngyből fűzött.)


2. A lezser csíkos blúzt már régen kinéztem a tesómnak és meg is vettem neki. Persze én is kipróbáltam egy szettben, még irigylem is érte :-) (A nadrág is H&M, a táska és nyaklánc vintage.)


3. A mindenhez passzoló púderrózsaszín ceruzaszoknya, és annak maradék anyagából, plusz egy kis piros maradékból varrt top. Szeretem a színblokkokból álló ruhákat. Meg a maradékokat újrahasznosítani is :-)


4. Szokatlan színpárosítás a piros és pink, de szerintem működik. Főleg egy ilyen Betsey Johnson táskával.


5. Zöld top és 90-es éveket idéző farmer. Nyáron muszáj felkötnöm a hajamat, pedig nem szeretem így.


6. Aznap hideg volt, emlékszem. Leárazáson vásárolt Zara kardigán és saját kezűleg varrt szoknya. Táska: Asos.


7. Fekete ruha, szuperkényelmes Manfield szandál és egy bőgő gyerek ♥

1 megjegyzés: